Firminis stilius

Firminis stilius 6
Firminis stilius  5
Firminis stilius 4
Firminis stilius 3
Firminis stilius 2
Firminis stilius 1

Firminis stilius – visoms įmonėms, kompanijoms, organizacijoms svarbus vizualinės komunikacijos metodas, per grafines ir dizaino priemones padedantis kurti atpažįstamumą.

Kuriant prekės ženklo firminį stilių, visada siekiame atskleisti Jūsų įmonės viziją, vertybes, filosofiją.

Dažniausios firminio stiliaus detalės:

  • Logotipas
  • Prezentacijų šablonai (PPT formatas)
  • Elektroninio pašto parašai
  • Vizitinės kortelės
  • Skrajutės
  • Plakatai
  • Kiti įmonės atributai (apranga, lipdukai, kanceliarinės priemonės ir pan.)

Kiekvienai įmonei svarbi stiliaus knyga, arba Brandbook. Tai – taisyklių rinkinys, kuriame esantys aprašymai užtikrina įmonės vizualinės komunikacijos vientisumą.

Firminio stiliaus svarba:

  • Pasirinkimas iš pirmo žvilgsnio – sukuria pozityvų pirmąjį įspūdį būsimiems vartotojams.
  • Padeda atsiminti Jus – firminis stilius suteikia išskirtinumą ir tuo pačiu didina Jūsų atpažįstamumą.
  • Komunikuoja su vartotoju – tai neverbalinė, tačiau viena esminių komunikacijos priemonių, leidžianti efektyviai reklamuoti įmonę, siūlomas prekes, paslaugas.
  • Suteikia solidumo– kokybiškai parengtas firminis stilius sukuria solidų, reprezentatyvų įmonės įvaizdį.
  • Perteikia Jūsų viziją – patyrusių reklamos meistrų sukurtas firminis stilius atspindi šiuolaikines tendencijas, suteikia dar nematytus sprendimus. Ir visa tai puikiai suderinama su įmonės tradicijų, vertybių tęstinumu!

Galimybės

Siūlome plačias pasirinkimo galimybes ir šiuolaikinius dizaino bei techninius sumanymus. Firminio stiliaus kūrimo procese bendradarbiauja iš įvairių sričių profesionalų suburta komandai (dizaineriai, maketavimo, IT specialistai), todėl sukuriame išskirtinį, tolygų ir įsimintiną Jūsų įmonės įvaizdį bei atributikos apipavidalinimą.

Kurdami įmonės firminį stilių, visada atsižvelgiame į pasirinktą marketingo taktiką, tikslinės auditorijos psichologiją, įmonės lokaciją, konkurencinę aplinką bei kitus svarbius veiksnius.

Įmonės firminio stiliaus kūrimo bei formavimo eiga:

  • Tendencijų apžvalga – atliekama nuosekli konkurentų analizė. Apžvelgiamos įmonės, vykdančios tą pačią ar panašaus pobūdžio veiklą, analizuojamas jų komunikavimo stilius, įvaizdis, reprezentuojamos vertybės ir kt.
  • (Savi)analizė – išskiriami Jūsų įmonės išskirtiniai bruožai, vertybės, savybės.
  • Formavimas – formuojamos gairės būsimam įmonės įvaizdžiui, su klientu derinami firminio stiliaus grafiniai, dizaino elementai, spalvinė gama, šriftas.
  • Kūrybinis procesas – suderinus mūsų idėjas ir Jūsų norus, pradedamas kruopštus firminio stiliaus kūrimo procesas: kuriamas išskirtinis, reikšmingas ir iškalbingas logotipas, prekės ženklo dizainas, firminė atributika ir kt.

Kokybiškai parengtas firminis stilius kuria pridėtinę vertę ir atveria naujas galimybes. Patikėkite šią užduotį mūsų komandai. Sukursime išskirtinį įmonės įvaizdį ir padėsime Jūsų prekės ženklą paversti pirmuoju pirkėjų pasirinkimu.

Įsitikinkite tuo patys!